Aktivno individualno učenje


Namen aktivnega individualnega učenja je popraviti vaše podzavestne vzorce in odpraviti kronično mišično napetost.
 

              

Aktivno individualno učenje hitro in učinkovito prekinejo senzorno motorno zanko in stranki omogočijo drugačno povezanost med umom in telesom. Povezanost se izboljša predvsem v smislu, da stranka bolj realno čuti svoje telo. Reakcije so različne, včasih oseba čuti to kot olajšanje, bolj sproščeno telo, bolj energijsko pretočno, z manj bolečine, včasih pa je reakcija lahko, da se stanje kratkoročno poslabša.

Dejansko se stanje ne poslabša. Stranka po aktivnem učenju le veliko bolje čuti kakšno je njeno realno stanje, ker se je povezava med umom in telesom izboljšala. Bolj kot ima oseba zakrčene mišice, slabše je čutenje telesa in posledično živi oseba na nek način v iluziji, kako se počuti in kaj čuti.

Kot učenec AEQ metode® 3. stopnje imam znanje, ki stranki omogoča veliko hitreje in učinkoviteje odpraviti povišan mišični tonus in posledično odpraviti bolečino. To dosegam z aktivnim učenjem, ki poleg AEQ vaj® obsega mojo aktivno pomoč pri strankinem učenju s pomočjo protokolov.

S protokoli in kasneje z izvajanjem in učenjem AEQ vaj® doma, se stopnja čutenja viša, posledično se mišični tonus zmanjšuje in bolečina je vedno manjša oz. izgine.  Glavni vzrok za bolečino je senzorno – motorna amnezija, ki povroči, da se mišice zakrčijo in zmanjšajo čutenje oz. količino informacij iz mišic v zavest, ter jih preusmerijo v podzavest.

aktivno individualno ucenje AEQ

Aktivno individualno učenje je po učinkovitosti enako 30 uram skupinskega učenja

aktivno individualno učenje AEQ

Pri aktivnem učenju se znatno poveča količina informacij iz mišic v zavest, ker se tonus/zakrčenost mišic zmanjša, podobno kot pri vodnem curku iz cevi: če stisnemo cev se pretok zmanjša, če je sproščen, je pretok vode večji in ne oviran.

Namen aktivnega individualnega učenja je, da bolje čutite telo in s tem izboljšujete povezavo med zavestnim delom uma, ter telesom. Ko bolje čutite telo in imate bolj realne občutke, kako ste, imate na razpolago bolj kvalitetne informacije s katerimi lahko sprejemate bolj kvalitetne odločitve. Predvsem tu mislim, da so odločitve v skladu z občutki iz telesa (če smo utrujeni počivamo, npr: če smo utrujeni poslušamo telo in si vzamemo počitek, in ne treniramo, ker moramo ali je družbeno sprejemljivo) in ne, da se borimo s telesom in ga obravnavamo kot orodje za opravljanja delo.

Ko sprostite podzavesten mišični tonus in izboljšate nadzor nad mišicami, se na telesno-čustvenem nivoju osvobodite podzavestnih vzorcev iz preteklosti. Z večjim čutenjem lažje zavestno zaznate stare vzorce (telesne ali čustvene reakcije zaradi travm iz otroštva, zamaknjenost ramen in bokov zaradi močenga udarca ali zloma noge, plitko dihanje, ki je posledica zakrčenosti trebušnih mišic zaradi dolgotrajnih srkbi in strahov) in spremenite odnos do dela, športa, razmerij, ter s tem dosežete, da preteklost ne bo vplivala na sedanjost. Nato skozi vaje in posledično večjo telesno zavest, v vsakodnevnih opravilih opažate kaj delate narobe in si omogočite to spremeniti, saj prej to ni bilo možno, ker zaradi senzorno – motorne amnezije, niste čutili realno kaj je za vas v redu in kaj ne.

Najpomembneje pri AEQ metodi® je, da stranka razume zakaj je v stanju kakršnem je, zato aktivno individualno učenje obsega pogovorni del in praktični del, kjer se učimo AEQ vaje®. 

V pogovornem delu terapevt razloži stranki, teoretičen del AEQ metode®, ki je ključen za izboljšanje stanja, saj na zakrčenost sistema vplivajo tudi miselni vzorci. Ko stranka dovolj dobro razume namen in način učenja AEQ metode®, se prične z učenjem AEQ gibov. 

Gibi so nežni, počasni in prijetni. Z zavestnim napenjanjem in sproščanjem določenih mišic se stranka uči ozavestiti dele telesa in z zavestnim učenjem spreminjali podzavestno zakrčeno mišico, ter sprosti mišice, ki so napete. 

Z rednim učenjem in izvajanjem se stranka nauči občutiti ali ima mišico napeto podzavestno iz navade ali ker jo trenutno potrebuje za določen gib. Individualno aktivno učenje je najučinkovitejši način odpravljanja zakrčenosti mišic in bolečin. 

Mišica sama nima spomina ter vztrajnosti, je popolni služabnik, poslušno izvaja ukaze, ki prihajajo iz možganov, niti ne razlikuje, ali so ukazi dobri ali ”slabi”. 

Med aktivno terapijo se stranka nauči eno ali dve AEQ vaje, ki poustvarjajo na novo osvojeno znanje, ter nato z vsakodnevnim zavestnim ponavljanjem to znanje vtirajo bolj globoko v spomin možganov.

 S tem utrjujejo nove navade, stare pa potiskajo na obrobje. Vedno težje se vrnemo nazaj na stare navade, pa tudi takoj občutimo, če smo aktivirali star vzorec, kar nam daje zavestno možnost izbire: v njem ostati ali oditi. Na vsakem individualnem učenju,ki traja 75 minut se stranka nauči AEQ vaje®, ki so primerne za strankino stanje.

Najučinkovitejši pristop je štiri do šest aktivnih individualnih učenj, odvisno od stanja in težav stranke. Individualno učenje se izvaja enkrat na sedem do deset dni, v tem času pa stranka sama izvaja vaje doma 30 do 40 minut na dan.

Vsakodnevna vadba izboljšuje povezavo med umom in telesom, čutenje telesa in utrjuje nove navade, kar stranki omogoča, da bolj ve kaj ji paše in kaj škodi. 

Pri odpravi skolioze je potrebno 10 do 15 obiskov v obdobju dveh let. V primerjavi s skupinsko delavnico, se na individualnem učenju popolnoma prilagodim vašim potrebam, bolečinam in gibalnim vzorcem.

Med individualnim učenjem ležite ter izvajate vodene, nežne, enostavne gibe in pandikulacijo (daljšanje mišice). Na srečanju je potrebno imeti udobna oblačila.