AEQ metoda® ni fitnes, kjer skozi pet, deset, dvajset ponovitev po tri do pet serij, nezavestno ponavljate in le štejete ponovitve, ter mogoče komaj čakate, da bo konec, ker je težko ali pa celo boli. Na ta način učenje ni možno. Temu se po domače reče piflanje in vsi se dobro spomnite, ko niste v šoli marali kakšnega predmeta, zato ste se raje piflali kot učili. Piflanje pa ni absorpcija znanja, ampak le sprejem informacij in podatkov za določen čas, ki je večinoma zelo kratek. Snov se hitro pozabi in zopet drvimo po isti poti, z isto hitrostjo in ponavljamo stare napake.

AEQ metoda® je učni proces, je sprejemanje znanja, zato je razumevanje ključ, če želimo bolečino odstraniti. Namen AEQ metode® ni krepitev mišice, ker telo ne boli, ker je prešibko, ampak ker je mišični sistem pretrd, preutrujen. Zato je namen AEQ metode® ozavestiti, kje je telo napeto in se naučiti razliko med napeto in sproščeno mišico, ter stanje spremeniti na bolje.

Zakaj poudarjam besedo učenje? Gibanje je enako kot učenje tujega jezika, če ga ne uporabljamo, ga pozabimo. Ko se človek rodi je kot nepopisan papir, a hkrati tudi spužva, ki absorbira vse informacije ne glede na to ali so pozitivne ali negative. Ker otrok še nima dovolj razvitega svojega uma, da bi sam odločal kaj je dobro za njega in kaj ne, posnema in se uči od ljudi, ki mu namenjajo največ pozornosti, kar so v večini primerov starši. V skrajnih primerih tudi poznamo, ko so otroci živeli z živalmi, zaradi efekta spužve, so delovali in živeli, kot okolje v katerem so odraščali, posledično niso znali govoriti ali hoditi po dveh nogah.

Primer kako otroci posnemajo starše in se naučijo neučinkovitega gibanja: mama si je zlomila desno nogo v mladosti, ker ni posvečala pozornosti kako se giba, je po tem ko se je noga zacelila, njen travma refleks ostal še vedno »prižgan«, zato je imela preveč napete mišice med desnim kolkom in desno ramo. Posledično je telo, da bi ostalo v relativno zravnani drži, reguliralo zamaknjeno medenico z nagnjenostjo ramen. Tako se je mama naučila živeti z zamaknjeno medenico, krajšo nogo in neenako višino ramen. Ko se ji je rodila hčerka, se je seveda učila od svoje mame in posnemala njeno gibanje. Posledično je tudi hčerka imela zamaknjeno medenico in neenakost ramen, hkrati pa se je povečala možnost nastanka skolioze.

In ker se ljudje NAUČIMO gibati, govoriti, razmišljati na določene načine in če nam nekaj ni všeč, kar počnemo, mislimo, govorimo ali delamo, je edini način, da to spremenimo ponovno UČENJE. Zato je potrebno na AEQ metodo® gledati kot na učni proces, investicijo za življenje in ne kot vaje za razgibavanje. Z učenjem AEQ metode® ne dobite rib, dobite znanje kako si sami ulovite ribe, kar vas opolnomoči in daje moč, da sami postanete sam svoj zdravnik in da je vse odvisno od vas, kako boste vlagali čas energijo in pozornost, v del telesa, ki vas boli ali težavo v vsakdanu, ki vas pesti.